Juu elikkä meillehän noi vanhat kertoivat että se maksaisi 100€ 20kg! No kuten olemme jo todenneet porukalla että nämä meitä edeltäneet vaihtarit eivät oikein ole tienneet mitään. (Näin se nyt vaan on, että he on olleet täällä kyllä aika silmät ja korvat kiinni)

No todellinen hinta oli: (oma paketti) 10,250 kg 370 yuania/37 €! Eli ei siis maksanut oikeestaan yhtään mitään verrattuna lentokone ylikiloihin.

Tarvii varmaan lähteä ostamaan lisää tavaraa. ;)

Jep olin tossa parturissa(tunnin) leikkauttamassa tukkani. Taas on kiva mennä! :p
Meinas vaan lähteä kuulo. Ku nää parturit eivät yleensä ole miteenkään sellasia kauheen siistejä ja kaikki leikkuutarvikkeet sun muut on enemmän tai vähemmän hujan hajan.
Siinä sitten tää parturi(todella gay!!! Siis todella) kuivas mun tukkaa hiusten kuivaajalla ja sai homman tehtyä niin siirsi(onneksi) kuivaajan alas ja laittoi sen kiinni niin *PAM* koko paska räjähti. Säikähdin ihan kohtalaisesti(olin viel kuitenki vähän unen pöpperössä. En enää) sitä ja niin kyllä kaikki muutkin. Onneks se oli siel alhaalla eikä mun korvan vieressä.

No kämpille kun saavuin niin Timo ilmotti lähtevänsä sairaalaan ku sillä on joku kutina juttu ja ei ole saanut nukuttua. Ikävämpi homma. Todennäkösesti se on sitten kohta mulla?? No elämä on. :|

Palaillaan myöhemmin.

p.s pakettien pitäis olla perillä suomessa kuukaudessa?! Mutta tää on Kiina, joten jos syyskuussa saan niin en tee valitusta. ;)


P.P.S Timo tuli just takasin ja ei mitään vakavaa. Sai lääkkeet ja ne vissiin oikein tepsii
Hyvä niin! Tiedän sit mitä ruveta syömään! ;)