Jep jep.
Täällä oli tossa eilen pikku monsuuni sateet! Kesti vuorokauden ja vähän väliä ukkosti sen verta kovaa että meinas p....(*sensuuri iski*).
Oli sitten tuolla yhellä kadulla pikku lampi(syvyys varmaan samaa luokkaa ku perus ankka lammessa suomessa) jonka takia taksi kuski joutu heittämään ukemit ku tulin kaupungilta. Ei se jaksanut edes ottaa päähän vaikka vähän joutukin ylimäärästä maksamaan.

Olen tässä pari päivää pakertanut kouluhommia oikein urakalla: (Esseitä kaikki) Marketing 650 sanaa aiheesta 4P(jos halua lisä infoa google on sitä varten en minä), Kiinan kurssille 100 sanaa joka hoidettiin Timon kanssa keskustelulla 180 sanaa yhteensä(kelpas), Kulttuuri 1700 sanaa kiinan ja suomen eroista(aika kovaa tilitystä Kiinan saastuttamis politiikasta(pitäiskö mun ruveta oikeesti kettutytöksi tai joksikin vastaavaksi)), International Business 1200+ sanaa aiheesta jos Haier niminen yritys tulisi suomeen niin mitä sen tarvitsisi ottaa huomioon.(juu ja siitäkin saa googlesta infoa jos kiinnostaa jotakuta(mua ei!!) ja viel CRM:n ryhmä työ, miten yrityksen hoitaa asiakas seurantaa ja sen sellasta(boring). Että sillei. VIel olis IB:n powerpoint ja sitten olis koulu täällä hoidettu kunnialla loppuun.
Ihan jees!
Nyt kyllä katon jonkun turhan leffan. Onnea muuten kaikille uusille ylioppilaille. Eve ja Raimo nyt ainakin mun tutuista. Jos muita niin onnea kaikille ja pahoittelen että ei tule nimet mieleen.

Terkuin Mä vaan!