No ehkä mä en kuitenkaan juhli tänään. Koittais oikeen kunnolla parantua ennen ensi viikkoa. Matka suunnitelma on nyt varma.

Jep jep. Eli olen ensi viikon ja sitä seuraavan viikon reissun päällä oikein urakalla. Välissä tarvii tällä käydä pyykit pesemässä.
Eipä täällä enää kauheesti vaatteita tarvitse käyttää ku on niin lämmin ja sitä on luvattu eteenpäinkin. Hen Hao!

Juu mitäs tänne. Mä olin tänään taas pitkästä aikaa koulussa. Olen ollut korvatulehduksen ja kuumeen takia kotosalla pari edellistä päivää. Eilen kävin katsomassa meijän futis pelin. (hävittiin 2-1)
Kuvia kohta.
Muuten olen ollut kotona ja kattonut leffoja ja piirrettyjä(simpsoneita).
Vähän on ollut tylsää mutta kyllä se tästä.

Tänään oltiin Mikon ja Paten kanssa kaupungilla ja hommattiin pojille kanssa minirinkat.
Omani oli Patella lainassa kun se oli viime viikonloppuna Shanghaissa ja se totesi vaan että oma on saatava. Niin ja mun laukku oli mennyt käsimatkatavaroina. Mikä on Hen Hao(erittäin hyvä). Itse ostin niken shortsit mitkä soveltuu hyvin rantapeleihin ja uimiseen.
Vähän jo matka kuume päällä. Ainut mikä ahdistaa on se kun korvatulehduksen jäljiltä hyppää koneeseen niin voi vähän sattua korvissa. No sisulla(GT:n voimin sen kestää) menee vaikka läpi harmaan kiven(tai paperiseinän?).

Talo takapihalta on melkein täysin hävinnyt. Vielä on vähän tiiliä mutta muuten kahdessa päivässä käsityönä laitettiin talo matalaksi ja kaikki tiilet kerättiin talteen. Aika hyvin sanon minä. (Siitäkin kuvat netissä)

Niin juu tänään ku mentiin kaupungille oltiin ekan kerran taksissa missä kuski käytti ilmastointia eikä pitänyt ikkunoita auki(kauhee veto normaalisti)
Siis kun täällä kaikki taksit on Sitikoita. Niissä on kaikissa manuaalinen ilmastointi mutta nää ei osaa käyttää niitä. Sateellakaan ei puhallinta laiteta päälle että ikkunat pysyis auki (huurut pois) vaan räppänät auki ja niin V... kylmä. Siis näillä ei oikein kaikki ole kohdallaan.
Sama kun näitten ilotulitus kulttuuri. Suomessa ilotulitteita käytetään todella vähän. Täällä keskellä kirkasta päivää saatetaan laittaa isompi tulitus ku Turun kaupunki järjestää uutena vuotena. Niin että miettikää sitä uudenvuoden pauketta täällä.
Ja nää ilotulitteet kuuluu ja näkyy kauas!

No ei kai tässä nyt taas mitään kummempaa. Taidan lähteä ostamaan jäätelöä! Löytyi lähikaupasta hyvää mehujäätä. Ostais vaiks pakastimen täyteen!

Saattaa olla että seuraavaksi saatte kuulla minusta (blogin välityksellä ainakin) vasta hainanin reissun jälkeen ku tullaan kotiin. Mutta silloin sitten viimestään. Kattokaa kuvat!

Moi